Dit houdt ons

bezig

ons nieuws
AKZ Accountants
24-02-2010

AKZ Accountants & Belastingadviseurs BV is sinds kort de trotse eigenaar van het Content Management Systeem XMS . Hiermee is AKZ in staat om alle content op hun nieuwe website zelf te beheren. De vormgeving van de nieuwe website is van Graphic Design en de techniek er achter van internetbureau Capica.

Hart voor internet
10-02-2010

Met de actie 'hart voor internet' heeft Capica zijn klanten en prospects verrast met een kaart voor Valentijn.

Twitter
12-01-2010

Tweet, retweet oftewel Twitter, de kans is groot dat je het wel eens hebt gezien of van hebt gehoord. Misschien ben je zelf al een tijdje aan het twitteren. Maar wat is het nu precies en nog belangrijker, voegt het iets toe voor jou of je bedrijf? De één gebruikt Twitter als een bron van informatie en het delen van kennis. Voor de ander is twitteren een manier om connecties te maken en in contact te blijven. Weer een ander wil gewoon graag weten of Wouter Bos vanavond chinees eet.

Rotterdam Climate Initiative
16-12-2009

50% minder CO 2 in 2025 ten opzichte van 1990, 100% Klimaat bestendig en dat allemaal op één website. De Rotterdammers tekenen ervoor en ze worden op de hoogte gehouden met de website www.rotterdamclimateinitiative.nl . De website was al een lange tijd in gebruik en door een veelheid aan informatie toe aan een nieuwe gebruiksvriendelijke vormgeving. Beeldspraak leverde de nieuwe vormgeving aan en internetbureau Capica is verantwoordelijk voor de techniek.

Land in zicht nieuwe website
27-11-2009

Wilt u wonen op een schitterende locatie aan het water? Aan de rand van het centrum van Haarlem bieden we prachtige waterwoningen aan in verschillende prijsklassen. Na een korte stilte koerst het woningbouwplan Land in Zicht af op de start verkoop. Voor de eerste fase zal de start verkoop eind eerste kwartaal 2010 aanvangen. (Bron: www.land-in-zicht.nu)

VLP flexible afscheidingen
11-11-2009

Een groot deel van de klanten komt via zoekmachines terecht bij de diensten van VLP. Maar hoe kan VLP deze hoge zoekresultaten behouden en niet te vergeten verbeteren? Dit was de vraag van VLP aan internetbureau Capica. Capica is vervolgens een zoekmachine marketing (SEO) traject gestart in samenwerking met Flint . De basis voor dit traject was het Content Management Systeem XMS .

Marathon Rotterdam
22-02-2010

11 April is het weer zover, de 30e Fortis Marathon Rotterdam. Ook dit jaar heeft internetbureau Capica in opdracht van DMdesk de startbewijzen naar alle deelnemers digitaal verzonden. Een gepersonaliseerde mail met daarin het startnummer en naam van de deelnemer. Uiteraard hebben wij de gepersonaliseerde mailing verstuurd door middel van de digitale nieuwsbrieven applicatie X-Zine .

Verkade Klimaat
09-02-2010

Verkade Klimaat. Een bedrijf met een bijzondere discipline: het realiseren van het ideale klimaat. Een prachtige doelstelling die onder de mensen gebracht moest worden in de vorm van een website. Flint werd ingeschakeld voor het ontwerp en internetbureau Capica voor de technische uitwerking. 

D.A.R.E!!
09-12-2009

Een van de oudste commerciële websites op het web www.dare.nl was toe aan een nieuwe overzichtelijkere vormgeving. De oude website was namelijk door een veelheid aan pagina's en activiteiten niet meer overzichtelijk. Op zich was de inhoud van de pagina's nog up-to-date, het was juist de vormgeving en de indeling die te wensen overliet. Capica heeft in opdracht van D.A.R.E!! de website in een nieuwe jasje gestoken. Het is al de vierde generatie van de website die al sinds 1996 actief  is.

De man van de hypotheek
23-11-2009

Een huis kopen, vooral je eerste, is een grote stap waarbij een heleboel informatie over je heen komt en je heel veel belangrijke beslissingen moet nemen. Of jij je huis nou alleen koopt of met je vriend of vriendin er zijn oneindig veel constructies en verschillende mogelijkheden alleen al ten aanzien van het afsluiten van een hypotheek. (Bron: /www.demanvandehypotheek.nl)

SVRZ
06-11-2009

SVRZ biedt zorg in Zeeland. Aan mensen. Jong en oud, met dementie of lichamelijke beperkingen. Altijd passend bij de individuele levensstijl. Thuis en op zorglocaties, groot en klein. Maar steeds in de buurt. De client staat bij SVRZ centraal en moet een goede keus kunnen maken in de verschillende typen van zorg die SVRZ aanbied.

Het succes van capica.nl
19-02-2010

De techniek van Capica is succesvol. Dat vinden niet wij alleen maar is nu ook gezien door nibbler, een online tool voor het testen van je website op o.a zoekmachine marketing, accessibility en design. De website van Capica is daar nu zelfs genoemd als 13e beste website van de wereld. Bekijk de nibbler top site

Website di piu
29-01-2010

Een website is tegenwoordig het nieuwe visitekaartje van een bedrijf. Als je dan als bedrijf nieuw op een markt bent wil je natuurlijk dat iedereen je visitekaartje/website ziet. Vandaar dat di più internetbureau Capica heeft benaderd om hun website te ontwikkelen. Met de website gebaseerd op het Content Management Systeem XMS beschikken ze automatisch over voldoende mogelijkheden om zelf de internet marketing (SEO) te beheren.

ALcontrol Laboratories
22-12-2009

4056 persoonlijke kerstkaarten moesten verstuurd worden, in zes verschillende talen vanuit één digitaal systeem. ALcontrol Laboratories was namelijk van plan om dit jaar de kerstkaarten digitaal te versturen naar haar relaties. Prachtige vormgeving van reclamebureau Impuls Publiciteit en solide techniek van internetbureau Capica. Dit waren de ingrediënten voor het verzenden en vertonen van de persoonlijke kerstkaarten.  

Saplaza
08-12-2009

Saplaza heeft arrangementen voor bedrijven, groepen en scholen. Saplaza biedt u de keuze uit gevarieerde en uitdagende arrangementen waar fun, teambuilding, sportiviteit, gezelligheid, beleving, uitdaging en adventure centraal staan. In het restaurant kunnen alle arrangementen in combinatie met borrel,-  lunch,- en diner mogelijkheden worden gehouden. 

MX5 Owners
22-11-2009

Wat was er ook al weer gebeurd de afgelopen maanden: een idee van een nieuwe site, het akkoord krijgen en geven, de basis, het vullen en dan live zetten. Het klinkt zo makkelijk, maar het gehele team kan zeggen dat er ongelooflijk veel bij komt kijken: veel meer dan een ieder had gedacht. Ontzettend hard is er gewerkt door het team en zeker ook het bureau.

Online kerstkaarten verzenden met een persoonlijk tintje
04-11-2009

Wilt u of uw opdrachtgever dit jaar de kerstkaarten online gaan verzenden maar missen de kaarten het persoonlijke tintje van een zelfgeschreven tekst? Maak dan gebruik van de online kerstkaart applicatie van internetbureau Capica. Een kerstkaart versturen met een zelfgeschreven tekst is nog nooit zo snel en gemakkelijk verlopen. Het is zelfs mogelijk meerdere mensen binnen de organisatie één of meerdere persoonlijke groeten aan de kaart te laten toevoegen.