Bekijk hoe Capica

Intranet

werkt

Demo

Eenvoudig samenwerken. Waar je ook bent.

Capica Intranet is vanaf elke locatie online beschikbaar. Deel informatie over een project in projectteams, werk aan dezelfde artikelen en denk met elkaar na over de ontwikkelingen van jullie organisatie.

Kennisdelen. Deel je expertise online.

Maak gebruik van elkaars expertise en deel je kennis via een blog of nieuwsbericht in de beveiligde omgeving van Capica Intranet. Zo blijft alle kennis en ervaring altijd voor iedereen beschikbaar, zelfs als medewerkers uit dienst gaan.

Bijpraten met al je collega's. Ook al werk je thuis.

Meerdere vestigingen, wisselende werktijden; je hebt soms minder contact met je collega's dan je zou willen. Op het Capica Intranet praat je met al je collega's en breng je medewerkers van verschillende afdelingen dichter bij elkaar. Reageer op elkaars berichten, geef een compliment of start een groepsgesprek.

Alle informatie centraal en beschikbaar.

Breng alle communicatie samen op één digitale werkplek. Op het Capica Intranet deel je documenten met elkaar, maak je agenda-items aan in de gezamenlijke agenda en breng je alle medewerkers in een keer op de hoogte van het laatste organisatienieuws.

succesvol

adopteren

intranet

Hoe maak je jouw intranet onmisbaar in je organisatie?

Het adopteren van een intranet gaat verder dan het gebruik alleen. Een intranet is pas succesvol als iedereen in de organisatie goed zijn werk kan doen via het intranet. Wij implementeren niet alleen Capica Intranet, maar begeleiden medewerkers stap voor stap bij het omarmen van jullie nieuwe platform.

Wat kost Capica intranet?

Kies je voor een basispakket of zoek je naar een intranet dat precies past bij je organisatie?