Vijf wereldwijd bekende en geliefde kazen

 

Je kent er - naast de Leer­dam­mer® - vast nog een paar, de ka­zen van de Bel Groep. Bour­sin®, La va­che qui rit®, Ba­by­bel® en Port Sa­lut®. Ie­der merk heeft een ei­gen web­si­te. Maar zij ko­men ook sa­men op de web­si­te BelGroup.nl. De in­ter­na­ti­o­na­le cor­po­ra­te stijl voor de si­te stond al vast, maar er was vol­doen­de ruim­te om te spe­len met de struc­tuur.

Sabine 31-08-2015 Contact

Alles in eigen beheer, maar met volledige vrijheid

De websitewebsite helemaal zelf kunnen beheren zonder tussenkomst van een bureau, dat was de wens van Bel Group. Ons Content Management Systeem XMS is modulair opgebouwd, dus flexibel in te zetten. Met ontwerpen hebben we rekening gehouden met deze flexibiliteit en de pagina opgebouwd met blokken. Ieder blok kan helemaal naar wens worden opgebouwd. Met afbeelding, zonder afbeelding, kleur instellen, teksten, hyperlinks. Het kan allemaal. En dat zonder onze tussenkomst.

Inloggen voor melkveehouders

Voor het produceren van de kazen is jaarlijks 740 miljoen kilo melk nodig. Deze melk wordt geleverd door zo'n 1.250 melkveehouders. Informatie over melkprijzen, hun melkopbrengst, workshop plus het laatste nieuws vanuit Bel Group krijgen zij digitaal. Hiervoor loggen zij via de website in op een extranet. Wij koppelden een aantal externe systemen aan één inlog op de website, zodat alle informatie op één plek verzameld is.

Naar website

nog meer

cases

projecten