De website als online visitekaartje

 

De web­si­te van Ro­se Vi­sa­gie Hair­sty­ling vol­deed niet meer aan de ver­wach­tin­gen van ei­ge­na­res­se Ro­si­ta. De web­si­te was niet meer res­pon­si­ve en be­vat­te over­da­dig veel in­for­ma­tie. Het was dus tijd voor iets nieuws!

Michelle 15-04-2019 Contact

Een aansprekende website

Na eerdere samenwerkingen die goed zijn bevallen koos Rosita weer voor CapicaCapica om een volledig nieuwe websitewebsite te laten ontwikkelen. Het team van Capicanen is hard aan de slag gegaan om voor Rosita een frisse, innovatieve en responsiveresponsive website af te leveren. Rosita: "De beelden uit mijn portfolio komen bijzonder goed tot hun recht op de nieuwe website. De zwartwitbeelden die oplichten in kleur wanneer de cursor over de foto's gaat, zorgen voor een bijzonder effect."

Wederom een goede samenwerking

Er is uitvoerig nagedacht over de navigatiestructuur, zodat bezoekers snel en gemakkelijk de juiste informatie kunnen vinden. Daarnaast vond Rosita de samenwerking ook deze keer weer prettig: "Bij Capica heerst een fijne, familiaire sfeer waar je prettig ontvangen wordt in een mooi en hip kantoor." Alle partijen zijn zeer tevreden over het eindresultaat.

Laten zien wie je bent

Met deze website kan Rosita precies laten zien wie zij is, een onlineonline visitekaartje. En er is nog één ding waar ze ook erg over te spreken is: "Je krijgt lekkere chocolade bij de thee."

nog meer

cases

projecten