Corporate website en extranet Bel Groep vernieuwd

 

De web­si­te van de Bel Groep in Ne­der­land, be­kend van kaas­jes zo­als Bour­sin, Ba­by­bel en Leer­dam­mer, was toe aan ver­nieu­wing. De nieu­we si­te moest qua look & feel aan­slui­ten bij de in­ter­na­ti­o­na­le web­si­te van Bel Group en flexi­bel te be­he­ren zijn.

Sabine 03-01-2017 Contact

"De oude websitewebsite was vrij statisch opgebouwd. Ik kon deze site slechts op een paar plekken zelf beheren en dat vond ik lastig. Daarnaast hadden wij de wens om ook het extranetextranet, dat wordt ingezet voor communicatie met de melkveehouders van Royal Bel Leerdammer, te vernieuwen en flexibel te beheren", vertelt Silvia van Nieuwenhuizen, communicatiespecialist bij Bel Groep.

Dus gingen wij aan de slag met een corporate website die aansloot bij de wensen van het moederbedrijf en bouwden wij een extranet voor melkveehouders. Via het extranet communiceert de Bel Groep met zo'n 1250 melkveehouders. Deze groep vindt hier actueel nieuws, evenementen en de meest actuele melkprijzen.

Hosten en verhuizen

We maakten niet alleen een website met extranet, maar 'ontzorgden' Bel Groep ook met het verhuizen van de website. Zij hosten de site bij ons, maar wilden de hostinghosting overdragen aan de partij waar ook de website van het moederbedrijf was ondergebracht. Wij gingen op onderzoek uit, spraken met de hostingpartij in Frankrijk en lieten de overgang zo soepel mogelijk verlopen.

Silvia van Nieuwenhuizen: "Capica maakt tijd voor extraatjes."

"Het bouwen van de website verliep heel soepel. De site werd binnen budget en tijd opgeleverd. Dat lukte door goede communicatie en een realistische planning. We waren beiden eerlijk en transparant daarin. En de flexibiliteit van Capica is bijzonder prettig. Ze maken tijd voor extraatjes, bijvoorbeeld het uploaden van een filmpje als wij er even niet uitkomen."

Naar website

nog meer

cases

projecten
×