Nieuwe website WorkFast is verlengstuk van organisatie

 

Dit jaar vaart coa­chings­bu­reau Work­Fast een nieu­we koers. In hun her­schre­ven vi­sie en mis­sie rich­ten zij zich op een bre­de­re doel­groep. Om de­ze ver­an­de­ring vol­le­dig door te voe­ren la­ten zij een nieu­we web­si­te bou­wen.

Eric 31-10-2016 Contact

"Ik wilde iets nieuws. Iets creatiefs dat voldeed aan onze nieuwe visie. Het grootste obstakel op onze oude websitewebsite, was het ontbreken van een eigen CMS. De creativiteit en kwaliteit die Capica ons biedt past goed bij ons", vertelt David Scholtens, eigenaar van WorkFast.

Een mooie opdracht, waarop we ons helemaal hebben uitgeleefd. We hielpen met het volledige project: van conceptontwikkeling tot technische realisatie. We deden een doelgroeponderzoek, schreven SEO-teksten, verzorgden fotografie en maakten een passend design.

Meer zichtbaarheid

Het doel van de website was meer zichtbaarheid creëren onder verschillende doelgroepen. Zo kreeg elke doelgroepdoelgroep een eigen herkenbare pijler op de website en vinden ze snel informatie over de diensten die WorkFast aanbiedt. Bovendien dachten we mee met conversietools, zoals de e-bericht applicatie. Met het versturen (en meten) van nieuwsbrieven wordt de website een onderdeel van hun salesafdeling. 

David Scholtens: "We hebben een kwaliteitsslag gemaakt. Onze nieuwe website is een verlengstuk geworden van de organisatie."

"Ik ben trots op het resultaat. De site heeft een bepaalde eenvoud en herkenbaarheid. De website straalt rust uit, maar is ook kleurrijk. Het past bij ons. We hebben een eigen CMS-systeem en de site bevat veel functionaliteiten, zoals het toevoegen van foto's en online solliciteren. Je wordt door Capica echt bij het project betrokken en door de open communicatie kom je niet voor verrassingen te staan."  

Naar website

nog meer

cases

projecten