Net terug van vakantie? Je denkt weer rustig aan te beginnen... Maar dan realiseer je je dat het jaar nog maar vier maanden duurt en dat er nog veel op je to do lijstje van 2010 staat. Zoals bijvoorbeeld je website vernieuwen of een maandelijkse e-mailnieuwsbrief versturen. Onderneem snel actie en neem contact met ons op.
Project in de schijnwerpers: ProLaw maakt gebruik van Document Assistent
Veel bedrijven worstelen met het opstellen van standaard documenten, zoals offertes en contracten. Ook advocatenkantoor ProLaw vond dat het opstellen van hun contracten voor ondernemingen, zoals bijvoorbeeld overnameontracten, efficiënter moest kunnen. Daarom gingen zij op zoek naar een systeem waarmee standaard documenten konden worden opgesteld. De oplossing vonden zij in /producten/offertesDocument Assistent van Capica.
Met /producten/offertesDocument Assistent kan ProLaw eenmalig standaard tekstfragmenten invoeren. Bij het opstellen van een nieuw contract is het invullen van klantgegevens en het aanvinken van tekstfragmenten voldoende. Met één druk op de knop wordt een PDF document gegenereerd van het contract. Het mooie van dit systeem is ook dat alle opgestelde documenten in de eigen huisstijl worden gemaakt en daarna automatisch worden gearchiveerd.
Meer weten over de mogelijkheden van /producten/offertesDocument Assistent?
Trend: augmented reality
Vorige maand spraken we nog over de internettrend ../../nieuws/capicanieuws-juli?news_id=137&catid=1Foursquare. Deze maand is de trend augmented reality. Er zijn verschillende vormen, waarvan de 'marker based' versie de meest interessante vorm voor reclame is. Het toepassen van augmented reality in reclame is gebaseerd op 2D markers (zwart-wit afbeeldingen). Deze markers kunnen door een webcam herkend worden. Na herkenning wordt een koppeling gemaakt met een website, een 3D model, een animatie, film of foto.
Toepassingen van augmented realityToepassingen van augmented reality
Er zijn veel verschillende toepassingen te bedenken voor het maken van reclame via augmented reality. Zo heeft adidas een augmented reality game gemaakt, waarbij een marker in de tong van de schoen voor een webcam gehouden moet worden. Daarna start een 3D spel. http://www.youtube.com/watch?v=rRcognsyqNYBekijk hier de film.
Ook kun je bijvoorbeeld een marker toevoegen aan een visitekaartje waarbij het pand in 3D of de bedrijfsgegevens worden getoond.
Meer weten over augmented reality of wil je dit zelf toepassen in bijvoorbeeld een reclamecampagne? Neem dan contact op met mailto:laird@capica.nl?subject=augmented%20realityLaird Beekelaar.
Wat betekent dat nu weer?
Het inladen van een website duurt soms even. In je beeld zie je dan iets bewegen waardoor je weet dat je nog even geduld moet hebben. Dat bewegende ding in beeld is een throbber.
Dit digi-woord van de maand augustus bestaat in vele vormen en kan door een reclamebureau zelf ontworpen worden. Zo kan de throbber helemaal passend in de huisstijl van het bedrijf gemaakt worden. Of kan een throbber worden ontworpen die helemaal past in het thema van bijvoorbeeld een jubileum website.