Livegang nieuwe website Deerns

Yes! De nieu­we web­si­te van Deerns is li­ve. We heb­ben hier sa­men met Deerns hard aan ge­werkt, en we zijn erg trots op het re­sul­taat. Be­nieuwd wat Deerns zelf van de nieu­we web­si­te en de sa­men­wer­king met Ca­pi­ca vindt? Lees het in dit in­ter­view met Ir­ma Tim­mer­man (Ma­na­ger Mar­ke­ting & Com­mu­ni­ca­tie bij Deerns).

Marléne 25-09-2020 Contact

Het tra­ject tot aan de op­le­ve­ring

"De af­ge­lo­pen pe­ri­o­de tot aan de op­le­ve­ring van on­ze nieu­we web­si­te is goed ver­lo­pen. Al­les ging heel ge­struc­tu­reerd. Van­af het be­gin heb­ben we we­ke­lijks over­leg ge­had en was er el­ke week voort­gang te zien aan de web­si­te. In de laat­ste pe­ri­o­de voor de li­ve­gang van de web­si­te was het zelfs mo­ge­lijk om da­ge­lijks sa­men te wer­ken. Dit was erg fijn en ik heb mij nooit 'te veel' ge­voeld als klant. Het fij­ne aan de sa­men­wer­king met Ca­pi­ca zijn de kor­te lij­nen en het feit dat je al­tijd te woord wordt ge­staan, dat je al­tijd mag bel­len en al je vra­gen mag stel­len. Het is niet af­ge­ba­kend dat je de bood­schap krijgt dat je wordt te­rug­ge­beld of dat het con­tact heel af­stan­de­lijk is. De men­sen van Ca­pi­ca, of ze aan jouw pro­ject wer­ken of niet, zijn ont­zet­tend klant­ge­richt."

De li­ve­gang van de nieu­we web­si­te

"De nieu­we web­si­te is nu li­ve. Ik ben erg trots op de look-and-feel en op al­le func­ti­o­na­li­tei­ten die er­in zit­ten. We kun­nen op el­ke pa­gi­na doen wat we voor ogen had­den. Het ou­de CMS van Ca­pi­ca was erg duur­zaam, hier heb­ben we ja­ren ge­bruik van ge­maakt. Ik vond het span­nend om over te stap­pen naar een nieu­we be­heer­om­ge­ving, want het ou­de CMS was toch het beeld dat ik had van Ca­pi­ca. On­danks het gro­te sca­la aan func­ti­o­na­li­tei­ten is het nieu­we CMS zo ge­bruiks­vrien­de­lijk dat je het bin­nen 2 uur on­der de knie hebt. We ma­ken ge­bruik van al­le ver­schil­len­de ele­men­ten in de be­heer­om­ge­ving. We heb­ben veel vrij­heid om de pa­gi­na's naar wens in te rich­ten, om­dat het CMS zo flexi­bel is. Al­le beel­den op de web­si­te wor­den net­jes op­ge­schaald, en de trans­pa­ran­tie van de web­si­te vind ik erg fijn. We heb­ben al di­ver­se po­si­tie­ve re­ac­ties ge­had van vak­ge­no­ten: de web­si­te is heel prak­tisch en over­zich­te­lijk, en doet waar hij voor be­doeld is. 'Een mooi stuk­je werk'."

De toe­komst­plan­nen van Deerns

"De nieu­we web­si­te was de eer­ste fa­se. Nu gaan we sa­men met Ca­pi­ca het on­li­ne plat­form ver­der uit­bou­wen. Mo­ge­lijk­he­den voor de toe­komst zijn bij­voor­beeld het be­he­ren van de nieuws­brief van­uit dit plat­form en het in­zet­ten van Nar­row­cas­ting. Ik zie ook voor mij dat het een plat­form wordt waar we echt met klan­ten kun­nen gaan sa­men­wer­ken. Dit is wel mijn droom. Ver­der zou ik graag wil­len dat we de da­ta­ba­se in het CMS gaan be­nut­ten en in­zet­ten voor de he­le com­mu­ni­ca­tie­stroom, voor al­le ui­tin­gen naar bui­ten toe. En dat de ge­brui­kers bij Deerns bij­voor­beeld zelf heel snel re­fe­ren­ties op maat kun­nen klaar­zet­ten. Ik hoop dat we dit bin­nen een jaar kun­nen uit­zet­ten sa­men met Ca­pi­ca."

Ben je be­nieuwd ge­wor­den naar de nieu­we web­si­te van Deerns? Nieu­we web­si­te DeernsJe kunt hem hier be­kij­ken. Wij kij­ken erg uit naar de nieu­we mo­ge­lijk­he­den die we sa­men nog gaan ont­wik­ke­len. Houd on­ze so­ci­a­le me­dia en web­si­te goed in de ga­ten voor het ver­volg van dit tra­ject.