Op dit moment zien we bij onze klanten dat de Thema module op het intranet veel wordt gebruikt om informatie te delen over het corona virus. Medewerkers kunnen hier bijvoorbeeld vinden welke maatregelen er worden getroffen door de organisatie, wat de procedures zijn en waar je als medewerker op moet letten. Met de module Thema kun je namelijk alle informatie over een bepaald onderwerp overzichtelijk op één pagina bekijken. Benieuwd hoe dit werkt? Lees snel verder.
Alles over een bepaald onderwerp op één pagina
Een thema is een verzamelpagina van alle content dat over een bepaald onderwerp in de modules van jouw intranet te vinden is. Je kunt zelf bepalen of je gebruik wil maken van de thema's en over welk onderwerp je een thema wil instellen. Dit kunnen tijdelijke thema's zijn zoals 'Alle informatie omtrent het coronavirus' of thema's die langere tijd beschikbaar moeten zijn bijvoorbeeld 'Alle informatie omtrent AVG'.
De landingspagina van het thema bevat een verzameling van informatie uit de modules gerelateerd aan het onderwerp, zoals nieuwsberichten, blogs, evenementen en bestanden. De content wordt op basis van tags automatisch gekoppeld aan het thema en in het bijbehorende startvenster op de verzamelpagina weergegeven. Ook kunnen relevante links en tekstpagina's gekoppeld worden aan het thema. Zo heb je dus overzichtelijk alle informatie dat op jouw intranet te vinden is over een bepaald onderwerp op één pagina.
Basispakket Capica Intranet
Als je het Capica Intranet afneemt krijg je altijd het basispakket, welke bestaat uit een persoonlijk dashboard met startvensters, thema's en de modules Feedback & Support, Adresboek, Nieuws en Durf te vragen. Wil je meer weten over thema's of een van onze andere modules? Neem dan gerust contact met ons op!