Van Internetbureau naar Online Bedenkers

Van Ca­pi­ca In­ter­net­bu­reau naar Ca­pi­ca On­li­ne Be­den­kers, in­clu­sief een ge­heel ver­nieuw­de huis­stijl. Mar­lé­ne legt uit waar­om het tijd was voor de­ze ver­nieu­wing en Jef­fer­son ver­telt je meer over het nieu­we de­sign van het lo­go.

Marléne 16-03-2017 Contact

Mak­ke­lij­ker, be­ter en leu­ker

Mar­lé­ne: Het was echt tijd voor een nieuw lo­go en een nieu­we naam. De on­li­ne pro­jec­ten die we op­le­ve­ren zijn zo di­vers, dat de term in­ter­net­bu­reau niet meer vol­doen­de was. We be­den­ken en ma­ken op­los­sin­gen waar or­ga­ni­sa­ties écht ver­der mee ko­men. Dat kan gaan om een web­si­teweb­si­te of in­tra­netin­tra­net om­ge­ving, maar bij­voor­beeld ook om soft­wa­re op­los­sin­gen op maat of een com­bi­na­tie. On­ze kracht zit juist in de­ze di­ver­si­teit. En zo­wel de term On­li­ne Be­den­kers als de veel­zij­dig­heid van het nieu­we lo­go sluit hier veel be­ter bij aan.

Sa­men met on­ze klan­ten bren­gen we de vraag ach­ter de vraag in kaart. Want een nieuw so­ci­aal in­tra­net of een nieu­we web­si­te is geen doel op zich. Het kan een mid­del zijn om doe­len te be­ha­len. Het in kaart bren­gen van de éch­te vraag is on­ze kracht en dit zorgt er ook voor dat we steeds eer­der door op­dracht­ge­vers in het pro­ces be­trok­ken wor­den. Want juist dan kun je meest ef­fec­tie­ve op­los­sin­gen cre­ë­ren, zo­als je ook kunt le­zen bij on­ze Ca­sesca­ses. Op­los­sin­gen waar­mee het werk van on­ze klan­ten mak­ke­lij­ker, be­ter of zelfs leu­ker wordt.

Flexi­bel maat­werk

De­sig­ner Jef­fer­son kreeg de op­dracht om pas­send bin­nen on­ze vi­sie een nieuw lo­go te ont­wik­ke­len. Jef­fer­son: "Bij Ca­pi­ca bou­wen we on­li­ne op­los­sin­gen op maat voor on­ze klan­ten. Daar­om ook de keu­ze om te wer­ken met mo­du­lai­re en dus flexi­be­le bouw­ste­nen in het nieu­we lo­go. De drie blok­ken staan voor in­tra­net, web­si­tesweb­si­tes en soft­wa­re op maatsoft­wa­re op maat en zijn on­der­ling per­fect te com­bi­ne­ren en uit te bou­wen."

Per­soon­lij­ke aan­pak

On­ze per­soon­lij­ke aan­pak blijft het­zelf­de, ver­telt Mar­lé­ne. "We wor­den niet al­leen blij van het be­den­ken en ma­ken van on­li­ne op­los­sin­gen, maar voor­al ook van het re­sul­taat. Daar blij­ven we ons met het team voor de vol­le 100% voor in­zet­ten."

 

 

*

Hoeveel letters heeft de naam Capica? (antwoord is numeriek)

  • Er zijn geen reacties gevonden. Ben jij de eerste?