Dit jaar vaart coachingsbureau WorkFast een nieuwe koers. In hun herschreven visie en missie richten zij zich op een bredere doelgroep. Om deze verandering volledig door te voeren laten zij een nieuwe website bouwen.
"Ik wilde iets nieuws. Iets creatiefs dat voldeed aan onze nieuwe visie. Het grootste obstakel op onze oude websitewebsite, was het ontbreken van een eigen CMS. De creativiteit en kwaliteit die Capica ons biedt past goed bij ons", vertelt David Scholtens, eigenaar van WorkFast.
Een mooie opdracht, waarop we ons helemaal hebben uitgeleefd. We hielpen met het volledige project: van conceptontwikkeling tot technische realisatie. We deden een doelgroeponderzoek, schreven SEO-teksten, verzorgden fotografie en maakten een passend design.
Meer zichtbaarheid
Het doel van de website was meer zichtbaarheid creëren onder verschillende doelgroepen. Zo kreeg elke doelgroepdoelgroep een eigen herkenbare pijler op de website en vinden ze snel informatie over de diensten die WorkFast aanbiedt. Bovendien dachten we mee met conversietools, zoals de e-bericht applicatie. Met het versturen (en meten) van nieuwsbrieven wordt de website een onderdeel van hun salesafdeling.
David Scholtens: "We hebben een kwaliteitsslag gemaakt. Onze nieuwe website is een verlengstuk geworden van de organisatie."
"Ik ben trots op het resultaat. De site heeft een bepaalde eenvoud en herkenbaarheid. De website straalt rust uit, maar is ook kleurrijk. Het past bij ons. We hebben een eigen CMS-systeem en de site bevat veel functionaliteiten, zoals het toevoegen van foto's en online solliciteren. Je wordt door Capica echt bij het project betrokken en door de open communicatie kom je niet voor verrassingen te staan."
Naar website