Is jouw website over de houdbaarheidsdatum heen?

Malou

We doen het in de su­per­markt, de koel­kast en de voor­raad­kast. De pro­duc­ten chec­ken op houd­baar­heids­da­tum. We wil­len na­tuur­lijk al­leen met ver­se en kwa­li­ta­tie­ve pro­duc­ten wer­ken om gas­ten een lek­ke­re maal­tijd te ser­ve­ren. We doen het zelfs in on­ze kle­ding­kast, waar we ons af­vra­gen of een kle­ding­stuk nog wel bij de trends pas­sen. Klinkt al­le­maal heel lo­gisch. Maar vraag jij je dit ook af als je naar je web­si­te kijkt? Is jouw web­si­te niet over de houd­baar­heids­da­tum heen?

Een web­si­teweb­si­te gaat on­ge­veer 3 a 4 jaar mee en is dan zo­wel tech­nisch als vi­su­eel aan ver­van­ging toe. Veel or­ga­ni­sa­ties ver­ge­ten dit en in­ves­te­ren één keer in een web­si­te en den­ken dat al­leen de con­tentcon­tent ver­van­gen moet wor­den.  Een ge­mis­te kans, want je web­si­te is het vi­si­te­kaart­je van je or­ga­ni­sa­tie. Je or­ga­ni­sa­tie ver­an­dert met de ja­ren en gaat ook mee met de tijd. Past je web­si­te nog wel bij het ver­haal wat je wil ver­tel­len en bij de uits­ta­ling van je or­ga­ni­sa­tie? 

On­ze ei­gen web­si­te na­dert de houd­baar­heids­da­tum en is er mis­schien stie­kem al een beet­je over­heen. Ca­pi­caan De­sig­ner Jef­fer­son ver­teld "De nieu­we web­si­te van Ca­pi­ca laat echt zien dat wij be­zig zijn met in­no­va­tie door het toe­pas­sen van de nieuw­ste tech­nie­ken. We split­sen de mo­no­li­thi­sche op­bouw van de web­si­te en in­te­gre­ren hier­door sin­gle pa­ge ap­pli­ca­ti­on mo­ge­lijk­he­den." Hier­in vindt Jef­fer­son het be­lang­rijk dat de­vel­o­pers ook blij wor­den van het pro­gram­me­ren met de­ze nieu­we tech­nie­ken.

De tech­ni­sche ont­wik­ke­lin­gen zijn in vol­le gang en ook aan nieu­we con­tent wordt ge­werkt. Blijf de ont­wik­ke­lin­gen van on­ze nieu­we web­si­te en de na­de­ren­de li­ve­gang vol­gen via on­ze so­ci­al me­dia ka­na­len!

 

Fo­to: Pris­ca Vis­ser
Gerelateerd