Marléne

Mar­le­ne is dol op quo­tes en sus­hi. Haar in­tu­ï­tie heeft haar nog nooit in de steek ge­la­ten. Ook bij Ca­pi­ca gaat ze af op haar ge­voel en dat leidt tot mooie din­gen.

"Tien jaar ge­le­den stap­te ik als eer­ste vrouw bij Ca­pi­ca in een echt man­nen­be­drijf. Mijn eer­ste mis­sie was om van Ca­pi­ca een com­mu­ni­ca­tief sterk en flexi­bel be­drijf te ma­ken. Je werkt im­mers met en voor men­sen. Mijn vrou­we­lij­ke in­breng, met spe­ci­a­le aan­dacht en at­ten­ties voor on­ze me­de­wer­kers en klan­ten, wierp al snel vruch­ten af. In­mid­dels is de­ze in­breng uit­ge­groeid tot een klant­ge­rich­te stra­te­gie waar­bij de be­le­ving van on­ze klan­ten cen­traal staat. Mij tref je in het com­mer­ci­ë­le tra­ject. Ik ga met jou om ta­fel om te brain­stor­men over jul­lie wen­sen en idee­ën en giet dit in een of­fer­te. Mijn hart gaat snel­ler klop­pen als we men­sen echt ver­der hel­pen. De ul­tie­me klan­t­er­va­ring hoort daar­bij."

Neem contact op met Marléne

(06) 41 26 09 54
* verplichte velden
Blogs van Marléne
Marléne 16-03-2017
Van Internetbureau naar Online Bedenkers

Van Capica Internetbureau naar Capica Online Bedenkers, inclusief een geheel vernieuwde huisstijl. Marléne legt uit waarom het tijd was voor deze vernieuwing en Jefferson vertelt je meer over het nieuwe design van het logo.

Marléne 16-02-2016
Beelden zeggen meer dan 1.000 woorden

Ik sta 's morgens op en check het laatste nieuws op mijn smartphone. Het navigatiesysteem in mijn auto laat op het scherm zien hoe ik het snelst op de plaats van bestemming kom. Aangekomen op kantoor start ik mijn computer op en bekijk ik welke berichten ik gemist heb. Als ik 's avonds op de bank ga zitten, kijk ik met een schuin oog naar de T.V. terwijl ik op de tablet nog even mijn mail check. Herkenbaar?

 
Marléne 01-09-2016
Tien jaar geleden stapte ik bij Capica binnen als eerste vrouw in een echt mannenbedrijf...

Best wel een schok, kan ik je zeggen! Ik woonde ook toen al samen met Laird Beekelaar, dus ik was echt wel gewend aan een beetje nerdie man, maar hier zat een heel kantoor vol met nerdie mannen! Dat zag je ook terug in de communicatie richting klanten of eigenlijk in het gebrek aan communicatie. Er was dus werk aan de winkel om van Capica een communicatief sterk en flexibel bedrijf te maken, beginnend bij de mensen zelf. Ik vroeg me af waar ik moest beginnen, want in die tijd was mijn technische kennis nog niet je-van-het. Tot ik mij realiseerde dat je in een technische omgeving ook met mensen bezig bent. Je werkt aan producten met mensen en de klanten die er mee gaan werken, zijn ook mensen. Met mijn achtergrond als P&O manager kan het niet anders dat ik een 'mensen mens' ben en dus kon ik hier het verschil gaan maken.

Marléne 01-10-2015
Waarom doet iedereen aan online storytelling?

Een goed verhaal is een middel om jouw doelgroep te bereiken en kan je helemaal in je greep nemen. Verteld door een meeslepend stem, met de juiste intonatie en begeleid door de juiste beelden. Het merk krijgt een eigen gezicht en stem. Sommige TV commercials zijn hier een goed voorbeeld van, bijvoorbeeld de spotjes van Centraal Beheer. Zij hebben 'storytelling' al jaren in de vingers. Online zie je ook steeds vaker storytelling.

 
Marléne 07-07-2016
Waar moet mijn intranet aan voldoen?

Je staat aan de start van jullie nieuwe intranet en je zoektocht naar een geschikt platform  is begonnen. Maar waar moet het intranet aan voldoen? We helpen je graag bij het beantwoorden van deze vraag door je een aantal tips te geven voor het opstellen van jouw eisenlijst.

Marléne 22-09-2015
Aaaaah, mijn mailbox ontploft

Even buiten de deur voor afspraken en bij terugkomst gelijk weer achter de computer kruipen: 55 ongelezen mails! Herken je dat? Je bent niet de enige. Bij veel organisaties heerst er een 'mailoverschot'.