Eric

Ab­sei­len van de Eu­ro­mast, bun­geejum­pen of pa­ra­chu­te sprin­gen, Eric is een ech­te thrill­see­k­er. Ook bij Ca­pi­ca gaat hij geen uit­da­ging uit de weg.

"Ik ben hier be­gon­nen als sta­gi­air en nooit meer weg­ge­gaan. Ik vind het gaaf om on­der­deel te zijn van tech­no­lo­gi­sche in­no­va­tie. Men­sen­le­vens ver­an­de­ren door tech­niek. Wij ma­ken het werk van men­sen mak­ke­lij­ker door on­li­ne op­los­sin­gen te be­den­ken en dat vind ik mooi om te doen. Als pro­ject­lei­der dom­pel ik me on­der in de we­reld van on­ze klan­ten. Hoe ziet de­ze we­reld er­uit en waar lig­gen de be­hoef­ten? Dat ver­taal ik sa­men met ons team door naar on­li­ne pro­duc­ten."

Neem contact op met Eric

(06) 30 37 44 07
Blogs van Eric
Eric 21-11-2017
Hoe sorteer je je content: de perfecte indeling van je website

Bij een nieuwe website kijk je natuurlijk naar het design en de techniek. Minstens net zo belangrijk is de content en de indeling daarvan. Want wanneer mensen je website bezoeken dan is er sprake van een behoefte, zoals bijvoorbeeld de vraag om informatie. Goede content sluit aan bij deze behoefte en geeft antwoord op de vraag. Om ervoor te zorgen dat de nieuwe website de juiste content bevat en dat je doelgroep deze content op een natuurlijke manier vindt organiseer ik contentsorteersessies. Over deze sessies vertel ik je graag meer in deze blog.

Eric 11-07-2017
Een succesvolle kick-off van het nieuwe intranet

Met het projectteam heb je de afgelopen weken hard gewerkt aan het nieuwe intranet. Na een laatste uitvoerige check is het moment daar…. Jullie nieuwe intranet gaat live. Een spannend moment en bovendien een belangrijk onderdeel in het totale adoptieproces. Bij Capica besteden we tijdens de implementatie daarom veel aandacht aan dit moment. Maar hoe zorg je nu voor een knallende kick-off? 

 
Eric 20-11-2017
Online marketing trends voor 2018

Online marketing, ook wel internet marketing genoemd, is een vorm van marketing waarin producten en diensten online onder de aandacht gebracht worden bij de juiste doelgroep. Een vakgebied dat voortdurend in beweging is, bijvoorbeeld op het gebied van slimme data waarmee je nog gerichter kunt communiceren richting je doelgroep. Benieuwd naar de laatste trends en verwachtingen voor 2018? Ik vertel je er meer over in deze blog.

Eric 05-07-2017
Capicaan aan het woord: een goede start met Eric

In de­ze blogs­erie la­ten we Ca­pi­ca­nen aan het woord over hun werk bij Ca­pi­ca. Wat maakt hun werk zo leuk? En waar­om heb­ben zij ooit voor Ca­pi­ca ge­ko­zen? In de vorige editie vertelde front-end de­vel­o­per Jef­fer­son je meer over zijn werk. In deze editie het verhaal van Eric. Ooit begonnen als stagiair en inmiddels projectmanager bij Capica. 

 
Eric 23-10-2017
De comeback van de nieuwsbrief

Een jaar of 10 geleden verstuurde vrijwel ieder bedrijf wel een digitale nieuwsbrief. Met de komst van nieuwe (social) media verloor de nieuwsbrief echter aan populariteit. Sterker nog, het heeft zelfs een behoorlijke tijd best een stoffig imago gehad. Wat mij betreft onterecht. Dat de nieuwsbrief inmiddels weer helemaal terug van weggeweest is, vind ik dan ook een mooie (en logische) ontwikkeling.

Eric 10-04-2017
Een chatvenster op je website. 6 praktische tips

Goedemiddag. Kan ik u helpen? Steeds meer websites maken gebruik van een chatvenster. Een chatvenster is een persoonlijke manier om in contact te komen met je doelgroep en je kunt het enigszins vergelijken met een receptiebalie zoals je deze in kantoren tegenkomt. De receptioniste is je eerste aanspreekpunt en helpt je verder op weg. Met een chatvenster op je website doe je eigenlijk hetzelfde, alleen dan digitaal.