Een complexe oplossing op maat voor UitzendTalent

 

Het blijkt een gat in de markt. Een plat­form waar­op werk­ge­vers en werk­zoe­ken­den met el­kaar in con­tact ko­men voor kort­du­ren­de op­drach­ten. Erik Straat­hof van Uit­zend­ta­lent be­dacht het idee voor Dag­jes­werk en vroeg Ca­pi­ca de­ze web­si­te te bou­wen.

Jelle 14-11-2016 Contact

 

"Op Dagjeswerk.nl kunnen kandidaten zichzelf presenteren en bedrijven hebben de mogelijkheid om de perfecte kandidaat uit te nodigen. Om dit platformplatform goed neer te zetten, had ik een partij nodig die deze complexe oplossing kon realiseren", vertelt Erik Straathof, eigenaar van Uitzendtalent.

Wij houden wel van complexe uitdagingen en gingen aan de slag met een websitewebsite waarop vraag en aanbod bij elkaar kwamen.

Nieuwe manier van werken

 

De site bevat koppelingenkoppelingen met een uitgebreide database en houdt Erik op de hoogte met notificaties. Erik krijgt een melding als een kandidaat zich aanmeldt, als een bedrijf een kandidaat uitnodigt en als een kandidaat de opdracht accepteert. Zo houdt hij het proces in de gaten en stuurt hij bij waar nodig.

"Ik ben door deze site op een andere manier gaan werken. Ik selecteer de mensen die zich op het platform aanmelden. Zij moeten studeren, parttime werken of gepensioneerd zijn. Werkgevers zijn nog te weinig bekend met deze nieuwe manier van werken, maar kandidaten vinden het te gek. Net als de bedrijven die het inmiddels geprobeerd hebben."

Erik: "Capica bouwde voor ons dit product op maat."

"Ik werk prettig met Capica samen. Ze hebben eerder een website voor mij gemaakt, daardoor wilde ik hen ook laten meedenken met deze complexe oplossing. Ik ben er tevreden over. Het is maatwerk en de site doet wat het moet doen." 

Naar website

nog meer

cases

projecten
×